10 sanningar om mig!

Hej allihopa! 
Jag har haft denna bloggen sedan 2009 och ärligttalat så har jag inte gjort en sådan "sanningar om mig" så satt jag och läste mina vardagsbloggar och det slog mig att jag kunde göra det också! :) Ändå roligt! Det som är roligast för mig är att jag kan läsa om det några år efter och tänka "åh herre min gud" haha. 
 
1. Bloggens namn, eece, står för mina mellan namn och efternamn. 
 
2. Jag började plogga för min bästavän bloggade för skojskull.
Jag har även aldrig haft tanke på att tjäna pengar, men det hade såklart varit effektivt ;)
 
3. Jag har en hemligblogg som jag skriver av mig då och då, haha!  
 
4. Mina vänner är det mest vädefullaste jag har. 
Om jag förlorar en vän skär det i hjärtat oavsett anledning. Har även svårt att släppa ex-pojkvänner. 
 
5. Jag är envis och gör absolut inte det andra säger åt mig att jag ska göra. 
Däremot hjälper jag gärna folk och lyssnar på råd gör jag självklart. Dock så har jag svårt att folk ska bestämma över mig. Detta beror på ett ex. 
 
6. Min drömjobb sedan litet barn har alltid varit att arbeta i klädaffär.
Jag strävar fortfarande efter det. Lite komiskt att alla andra har höga amibtioner ^^
 
7. Jag föredrar vänskap iställer för kärlek.
Ja, jag vet. Jag har en pojkvän men blir jag kär så är jag det. Oavsett vad jag föredrar. 
 
8. Jag är otroligt sprallig och har extremt mycket energi varje dag. 
Folk tycker jag är jobbig ibland, haha. Jag kan vara too much för det mesta 
 
9. Min allra första bästavän hette Louise
Hon flyttade ifrån mig när jag gick i lågstadiet. Har aldrig saknat en människa så mycket. 
 
10. Jag är en väldigt öppen människa! 
Jag har lätt för att skaffa nya vänner, men det är få som kommer nära mig. Jag öppnar inte mina inersta hemligher för många och om jag gör det... har jag oftast en stor respekt till den människan. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar