100-dagars = neon

Hej allihopa!! 
Någon mer än jag som är taggad att visa upp bilder från neontemat från 100-dagars?! Det va så jäkla kul att vara där. Det var en grym förfest men bra människor, det var ett härligt gäng ute och jag hade inga bekymmer. 
 
Det var roligt att jag fick testa att ha min klänning från nelly.com, äntligen. Jag är inte den tjejen med starka färger men denna gången var det ju perfekt!! 
 
Vi sätter igång direkt! 
 
 
 
Jag körde på en svart sotning den kvällen
 
 
Taggad tjej påväg till förfesten
 
 
 
 
 
 
 
Det var alla dessa glowstick och jag som lös i hela KRÄM, haha!
 

bexollila skriver:

de är kul när man äntligen får ha på sig sina nya kläder ;D

Mandosa - Mode & Skönhet skriver:

Så roligt :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar