250 dagaras!

Hej allihopa!! Skulle ju visa några bilder på varje nedräkningsfest så vi har det som ett minne här på min blogg. Den första nedräkningsfesten var när det var 250-dagars och då var det whiteparty! Kommer ihåg att det vart första gången jag festade med tjejerna i klassen och det var så himla roligt!! Hade det så fruktansvärt roligt och blev alledels för full.... Hanna och jag hade inte pratat med varandra ordentligt innan men på fyllan blev vi som bff's direkt!! Haha! Vi satt och vart högljuda på Mc mitt i natten och skrattade så vår hamburgare kom ut från munnen. Haha!
 
OBS 250-dagars var den 3:dje oktober 2014!!
 
 
Mathilda vart bartender den kvällen och gjorde asgoda drinkar!

 
Så såg det ut på nattklubben, haha.
 
Jag & Mathilda, hahaa!
 
 
Hanna & jag <3
 
 
Mc fick rädda min fyllehicka.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar