ändån rolig kebabkväll

Man kan ju säga att det blev en lyckad kbk fast det inte var en riktigt, hahah! Ebba, emma och felicia kom igår och vi först åt kebab (såklart) ja, sen gjorde massa roligt, flumma as mycket! Sen mitt i natten typ, så skulle vi gå ut, klockan kanske var vid 1-2 eller ngt sånt. Men det gjorde vi då.. Så när emma,ebba&felicia kollade upp så står det ngn som kollar?! sant, man såg det, det var min granne som kollade på oss. Men jag är helt efter så jag bara skriker, men skit samma vi blev sjukt rädda iaf. Somnade klockan 6 kanske, vaknade igen 9 somnade om, sen vaknade jag vid 11, dom andra cyklade hem vid 11 och jag gick in. Ska bara till alexander och göra några ärende, sen ska jag hem igen för jag är sjukt trött asså, hhaha! Men ni får ha det så bra & fortsätta min roliga blogg ;D bäääämh, jaja puss




mer bilder kommer sen, promes.


bexis skriver:

kul att du hade det så bra. ses snart igen ;) saknar dig.

mys skriver:

hellu en sak jag undrar över.. när du ibland skriver ''ändå'' har du ett n efter också, ''ändån'' . vad betyder n:et ? eller det kanske e ett slarvfel eller betyder det: ändå ''en'' rolig ... ?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar