bara för att :)

42 frågor om bin BÄSTA VÄN!


1. Vad heter hon? Linn Ohlsson
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? Lördags
4. Vad har hon för hårfärg? ljus brunett
5. Brukar hon färga håret? ja (a
6. Vilka färger har hon haft? samma som mig, blont, mörktblont, svart... kmr inte på fler?
7.Vad har hon för parfym? samma typ, sen en till som är så j*vla god.
8. Är hon galen? ni ska bara veta ;)
9. Vad är erat bästa minne? vi har många bästa minnen, men om jag får välja var det nog första gången vi sov över
10. Har ni många minnen ihop? som sagt, vi har många bästa minnen
11. Vart bor hon? Anderslöv & i trelleborg.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men vi kanske ska i vinter (wiihoo!!)
13. Är du avundsjuk på henne?  som f*n kan man väl säga.
14. Vad heter hennes syskon? eh...jag vet inte (a. hahah storasyster&storebror? :))
15. När träffades ni första gången? vi har ju gått på samma skola,men första gången vi snackade var på palmfestivalen
17. Vad går hon i för sporter? ingen, men hon springer typ varje morgon
18. Vad kan hon göra på helgerna? vara ute & vara med mig såklart!
19. Göra efter skolan? ute, sen nu ska hon va med mig (6)
21.Har ni pussats? jadå!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  så ofta vi kan, iaf :)
23. Har hon fräknar? nej, & det ska hon vara glad över... :(
24. Har ni kollat på film någon gång? ja du, det har vi ju
25. Har ni bråkat någon gång? syskonkärlek, du veet (a.
26. Har ni sovit i samma säng? amen ja :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHAHA, så mycket ja.
28. Har du sett henne gråta? jag tror det iaf.. hm ja det har jag nog!
29. Vad gjorde du då? tröstade såklart? eller ja, försökte jag är ju inte bra på de alls.. "/
30. Har du sett hon vara riktigt arg? tror det :D
31. Har hon sett dig gråta?  ja några antal ggr...
32. Vad ska ni göra i sommar? denna sommaren har vi varit med varandra<3
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha ja :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? tagit livet av mig, helt ärligt.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? 10 är för lite, föralltid!
37. Älskar du henne? mer än vad man kan säga...mest!
38. Vad är det bästa med henne? hon är ju helt underbar, men om jag ska peka ut ngt är det hennes personlighet.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? klandra på mig att jag är tjock och att hon måste tänka på att hon själv INTE är tjock även vad ngn annan säger. Jag lovar du behöver inte gå ner i kilo!!!! (även om jag behöver det så behöver inte du det!!!)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? ja!! Shoppa varje dag liksom ;)
41. Hur ser hennes klädstil ut? gina stil :) avundsjuk på hennes kläder, så fina!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? jag tog detta från henne.. hehe.  


Sessan skriver:

jag älskar dig mest.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar