dålig uppdatering.

sorry för det asså, men jag har inte haft tid eller ork helt enkelt. Jag måste få ha en paus ibland.. För all skiten som händer! Allt är skit. som en kompis till mig skrev på hennes blogg, jag har inte den för att bli känd och tjäna massa pengar utan jag gör det för att jag tycker det är kul ibland. eller som om en dagbok osv.. men ja igår stacl jag till anderslöv ganska fort. Så jag och alex sprang till linn för hon mådde inte bra alls! Så vi var där lite träffade lite folk osv vi försökte att ringa mamma hela tiden men det gick inte? men sen gick det och dojan, jag, linn & alex åkte hem till mig och sov där. Hade mysigt sen idag stack dom hem kanske vid halv 4:a . men ja, imorgon är dt skola & jag ska börja i 7:a med emma & felicia niklas sen vet jag ingen mer... ahha, ja men vi höres imorgon innan skolan!


baby i will wait for you
if you think i find it just ain't true
i really need you in my life
no matter what i have to do
i'll wait for you

jag är väldigt ledsen för det som har hänt, jag förstår dig & jag kommer inte glömma dig.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar