husvagnen bästavännen till mig och linn

tjabba alla söta!
så otroligt roligt igår får jag säga, åkte till linn sen stack vi till trelleborg och vi var i ngn affär jag vet inte, men sen stack vi till ÖoB sen till ON OFF, vi åkte hem efter dt och linn packade sen körde hennes mamma hem oss till mig. Vi städade husvagnen och lite så, sen bakade vo pannkakor och lite sånt mysigt. Sen kom ida min syster hem och ja, dt var väl kul? =) linn och jag hade roligt vi gick till gammla öde huset och ringde "M, sen N och sen P sen A =D vi snackade lite där sen gick vi hem och satte oss i husvagnen och snackade lite. Mamma och pappa kom hem kanske vid halv 11 för dom hade festat eller ja, mamma gjorde så hon mådde inte alls bra a), hahah, men ja jag började gråta såklart men dt fixar sig. dt gör de alltid och jag har Linn så då kommer dt gå =) stack in och hämtade täcke och kudde lite sånt sen vid 1 sen ringde vi till "M igen och snackade. somnade kanske inte fören 3 eller ngt, vet inte riktigt. Iaf så vaknade linn typ före mig och jag vaknade efter så hade hon gjort pannkakor till mig =Dså vi åt dom nu har jag duchat och liet sånt sen vilar Linn nu för hon mådde inte alls bra. Så jag sitter här och väääääntar på en kompis.

Puss på er !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar