planera upp

okej, vet att jag har gjort dålig uppdatering men whatever. Vaknade vid 1 gick upp och fick damp på min syster för hon hade tagit mitt SIM-kort, inte okej. Men ja, har bara suttit vid datan typ och lite så. Längtar som fan till onsdag för då ska jag dra till Smyge kanske ;) Skulle igentligen sova hos ebba i beddinge igår men mina föräldrar har typ damp så jag fick inte de. Skulle träffa många roliga då, men det sket sig som vanligt. Men jag var hemma ist och snackade med Andréa i telefon för första gången! Riktigt kul att få höra henne.<3 På dagen igår var jag på staplen med alexander och ludde, det var väl sådär.. Kanske inte lika kul som amalia och jag hade på brygget men jaja.

dea skriver:

hihihi, kul o höra dig med (a)

asså jag vet inte hur det blir på onsdag pga att jag åker typ klockan 9 till norge dagen efter :( <3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar