så himmla kul

Linn och jag till marknade, som vanligt springer jag till Alex och skriker; heeeeeeeeej! haha, jaja (a stack till linn och nbytte om sen var vi där sjukt länge, fick träffa jätte många roliga folk idag asså, som när jag träffade amalia, som vi skrek och grät & skrattade samtidigt asså, jag blev ju så jälva glad! Sjukt länge sedan vi sågs... Linn och jag stack hem vid 18.00 för att äta kräftor med Anna (linns mamma.) grannen & en till gubbe :-) Hahaha,ANNA och jag gillade inte ål så vi bara kollade på varandra som om dom åt skräp (a hahahah, jag har så sjukt kul med linns mamma, sjukt skön människa asså, trivs så jävla bra! Ja, sen gick vil till marknaden och var där sen. :) Jennifers kompis försökte kasta ÄGG (?!) på mig ._. och jag fick nästan damp så jag var sjukt rädd för han sen.. ahah, ja men det är synd om amalia och mig. Skit samma, man kan säga att det har både varit skratt & tårar idag. Jag började såklart bara gråta efter 2 anledningar. .  jävla jobbigt asså, bara för att jag har mens. Eller ja, bara för att det har hänt massa saker som jag inte tänker berätta här. Skit samma.. Imorgon, eller ja.. idag efter som om jag var lite sent ute med detta, så ska jag ha kebabkväll =D Ska bli sjukt kul, men nu ska jag skrika på min syster & hennes två kompisar att som kan vara lite tystare =D, hej så länge <3


jag älskar dig hjärtat!

linn skriver:

min mamma heter anna - lena, men kallas för anna (:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar