så otroligt kul med bästavän!

Tjena bloggen förlåt att man inte har skrivit men jag har inte haft tid, heheh... Iaf igår stack jag ju till torget och mötte alexander och linn där, vi väntade på andy sen kom han  med några speciella saker :) linn och jag stack senare hem och sen beställde vi hammburgare utyttiga som vi är, hahaha. en köpte vi godis lite så :) gick hem spelade många parti med UNO hhe, jag är så bra. Vi stack ut till padde,dojan,viktoria & melinda men melle och padde och dojan stack hem så gjorde linn jag och viktoria dt också :D Linn lärde oss poker lite sånt sen stack vi ut igen och hade jälvigt kul :d vid kanske 10 stack vi ut kom hem vid 3? xd hahaha, ja mådde inte alls bra.. . . . ja sen idag vaknade linn av att vi höll handen? xd skulle köpa frukost till linn såp mötte vi alexander han  följde med oss och städade, sen gjorde vi kanke inte så mycket, han stack hem sen linn och jag stack ut och var med padde, dojan, andy, mex & rasmus lite sen kom alexander igen :D sen stack vi till torget och sen skulle jag hem. Mamma pappa och jag hyrde lite film och åt glass :D nu sover dom och jag chattar med min älskling som jag även webbar med ;*

sessan skriver:

tack för en underbar dag ! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar