barnvakt igår

Hej bloggen,
5 december idag då :) förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid..Var upptagen att passa barn -.- hahah! Men det var ganska kul haha.

Skolan var ganska okej, eller sjukt söt! Började med att Amalia och jag hade riktigt kul på Håltimmen, eller asså vi var inte så mycket men aw hon är så söt! Ja, Svampbob och jag har snackat och lite så..sen följde *** mig till idrotten och jag tyckte såklart att det var sjukt gulligt sen kramade han mig sjukt länge..så viskade *** en sak till mig men jag kommer inte ihåg de eller så bara jag inbillade mig (A) haha men aw, kan inte sluta och tänka på de. Men sen ungifär efter lunch så ville rektorn, Paol & Ola snacka med mig om den stulna jackan och jag sa att jag inte visste ngt för det gjorde jag inte. Så jag fick gå ut lika snabbt igen, Amalia bara när dom kom.. NEJ NI FÅR INTE TA HENNE!! :'OO men jag sa att det var okej till henne sen kom jag till henne igen och sa att det gick bra hon var jätte orlig! Awe, ahh.. men jag vet inte hur jag ska mer berätta är så jälva spänd om imorgon.

Linn och jag sprang hem till Alexander efter skolan och sen var vi där hela tiden.. Sen stack Linn hem ca 12 kanske, så var Alexander och jag själv men jag var så jälva trött så vi gick & la oss (: Vi snackade lite också om en paus igen..Jag behöver det verkligen, kanske minst en vecka men jag måste verkligen. Jag klarar inte av detta mer, herregud. Svampbob finns för mig hela tiden..men jag vet inte det kanske är ngt annat jag också måste tänka på? Vet inte.

Nu sitter jag hos min bästavän och hon springer fram och tillbaka haha för h on har mensvärk ;(.. sen ska jag gå ut och se om *** är ute så kan jag snacka med ***. Men jag vet inte .. :/
Sen nu har jag hela tiden sagt att det kommer att hända på Söndag & då kommer jag säga till Alexander att jag vill ha en paus i en vecka till Lussebandyn kanske. Ja, så jag vet inte men jaja!

Ni får ha det så bra och läsa det ni orkar. Haha



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar