det var länge sedan igen -.- haha

Hey bloggen, haha ska ändra verkligen min blogg för imed jag inte är tillsammans med alexander så blir det helt fel med han på framsidan.. ska fråga min lilla linn om hon kan hjälpa mig för jag fattar inte hur man gör ff-.- haha! jag vet inte vad jag ska säga, jag & svampbob har gjort ett antal saker men jag vet inte hur de bler för idag så var det en tjej som han hade varit tsm med i över ett år eller iaf 10 månader eller sånt, så dom höll på som fan ;/.. framför mig och jag kan inte låta bli att bli svartsjuk fast jag vet att han inte har känslor för mig. Ni kan få reda på vem de är senare om jag orkar.. för just nu vill jag inte höra varken hans namn eller hans smeknamn. FAN



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar