fest i helgen

8 december
emh, ja..skolan var som vanligt korkad? Ingen mening med skolan igentligen bullshiet haha! Efter skolan stack jag, padde, hampe och afro hem till afro och var där hela tiden. Tills jag skulle hem kanske 18.30 ;( bull, ja men jag vet inte ska nog inte skriva mer än att jag längtar som fan till lussebandyn!

efter lusseabandyn ska jag festa satan både fredag och lördag :D haha! ska sova hos afro hela helgen tror jag. sen ska jennifer vara med<3

my skriver:

fin blogg :)

HÄNI - dalarnas coolaste blogg skriver:

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga exakt VAD DU VILL och jag lovar att svara så ärligt jag kan! Bra va? KÖR HÅRT! Hugs :-)

Marielle skriver:

Hejsan! var gärna med och tävla om ett VALFRITT smycke från by M's vinterkollektion på min blogg =)



kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar