fredag !

Godmorgon!
Snö och skit ute -.- jag hatar snö, men varje gång jag vill ha snö kommer det inte.. men nu när jag inte vill ha snö kommer det sjukt mycket! Det är som om gud vill straffa mig ;s haha, har gjort om hela min blogg nu..Ganska svart & tradig men bättre än innan Ska för det mesta nu inte göra ngt idag, kanske hem till afro efter skolan eller så åker jag hem och är här med pappa. Jag vet inte..känner mig ju inte jättepigg att träffa patrik. Men sånt får man leva med, ska snacka med vivi hon brukar förstå för det mesta. Jag älskar alla mina vänner & tack till alla som har söttat mig.

Vanessa Kobaslick
Ida Niehoff
Amalia Thore
Linn Ohlsson
Victoria Fridh
Jennifer Andersson
Jonathan Nordström
Anton Nordström
Patrik Jensen (lite..)
Hampus Andersson
ja, många till..men ja ha det bra

ida niehoff . <3 - skriver:

emilia. jag älskar dig. <3

du betyder mest!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar