"gnissel och pang lyckan!"

Vem tror du att du är igentligen? Helt ärlig, så är jag sååå trött på dig.
skola idag, hoppas verkligen inte att ngt blir fel som jag har tänkt..men jag vet inte? Jag ska iaf snart gå till bussen och det är kolsvart ute? Lyckat (Y) men ja..har hål timme idag så lite så (: slutar även idag 14.05 ist som alla andra 15.10 hahah! bra ändån...men nu ska jag fixa mig lite till gympan och så.
Har först
- Skolans val & vi gör alltid ngt speciellt på fredagar YEY!
- Engelska, jag har glömt göra läxan ;(
- hål timme! 10.10-11.00
- idrott, som jag ääääälskar!
- lunch
- 12.45-14.05 har vi SO, men vi har Elevdemokrativ..

aja, vi får se hur det blir! Ha det bra

sarah skriver:

kika gärna in i vår blogg och titta på våra egengjorda armband som går att köpas via bloggen :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar