haha poppis eller inte

HAAAAAAJ
okej, nu ska jag bara betätta en sak att jag inte bryr mig om ngn bullshiet?
haha :) jag umgås med dom jag vill som jag känner mig säker att vara med liksom
jag umgås inte med dom jag tycker känns osäkert & jag inte kan vara mig själv, thats it
så..igår så var jag med min älskade vivi, vi tog massa bilder & sånt sen typ stack vi till anderslöv och typ jag var med lousie och sånt, sen stack jag med padde och jeff lite. Sen åkte jag med johan och snackade med cornelia och sånt. Efter det så stack jag till Jeff och Padde igen men så skulle jag möta louise så jag träffar några blattar? Sjukt snälla mot mig iaf, men som padde sa att det bara var fjäsk, ja.
Men sen stack jag, jeff och padde hem till bosse och dom drack öl & jag drack coca cola :)
haha, jag vet jag är mes..men jag gillar inte öl :(
Sen vid kanske halv 3 stack vi hem till jeff och kollade på en as läskig SANN film det typ handlade om att det var 3 människor som var ute i en farlig skog så dör dom och sånt. Sjukt äckligt!!
På morgonen så vaknade vi vid 9 kanske så skulle jeff gå till bussen och åka till trelleborg typ så jag stack med padde hem och han somnade i soffan? Så jag stack till mamma..
NU sitter jag här på mammas jobb, ska snart äta min hawai pizza som mamma köper till mig sen ska jag till trelleborg med min lillasyster & shoppa julklappar :D
Sen i kväll ska vi pyntagranen och sånt sen imorogn är de julafton!!:D

aja, puss


Anonym skriver:

seriöst, mesigt att dricka öl? Det e äckligt o det e inte bra :S.

Anonym skriver:

okej den andra kommentarren, man kanske kan tycka det är gott med öl, låt då folk tycka det .. omg ..........

men emilia och linn inte gilla öl :))

<3

daniella skriver:

händer i veckan då? :)

cathariina skriver:

fin blogg du har :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar