r.i.p peter!

2 december!
Dagen började ovanligt bra! Haha, men ändrades snabbt för fick reda på att en bekant hade dött igår? Sjukt sorligt, hela Anderslöv var deppig, R.I.P Peter! Men han kommer ha ett bra i nästa liv, vi får tänka så!

Var med Amalia och Vanessa hela dagen idag sen var jag med bästavän efter skolan. Fick snacka med Padde också imed jag inte mådde så bra, så kan man alltid snacka med honom (a haha! ja, men jag vet inte ska nog bara chill imed allt som händer in my life! Skit samma, imorgon är de Torsdag och jag hatar Torsdagar & Tisdagar för då är de Språkval -.- Har Rolf i hela fucking 2 veckor och jag hatar han ;s orka. Ja, nu ska jag snart duscha sen ska jag bara ta det lungt lägga mig tidigt eller ngt sånt. Ska till församligshemmet kanske klockan 08.00 för att sörja Peter...
Amalia ska också veta att jag alltid kommer att finnas för henne.

EMELIE? jag tycker synd om henne för hennes jacka blev stulen idag..och ingen vet vem de är som har gjort det, men många har funderingar jag vet kanske vem de är men jag fucking säger inget! Nej jag vet inte, haha!



SKILLAD BILD SOM INGEN ANNAN KLARAR AV!
HAHAHAHAH


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar