skit

daniel jensen
tack verkligen för allt.

Just nu gör du mitt liv ännu svårare, du gör så att jag mår dåligt för något som gör mig glad igentligen. Du ser på mig som om jag skulle vara dum i huvudet som gjorde så, du snackar med mig som om jag inte kan riktig svenska. DU gör mig världelös som om allt bara sipprar ut igenom mitt fejkleende. Jag hatar detta, jag vill gråta men jag har inga tårar mer..jag vill slå ihjäl personer för du har snackat skit. Jag vet inte hur jag ska säga, men de ända jag vill nu är att lämna allt. Jag vill lämna han och va med ngn som jag tycker riktigt mycket om, men jag är kär i "P" jag är verkligen de. Det känns sjukt att se honom ge hat blickar om att jag inte betyder något "Emilia hon Emilia kan man skratta för hon är inget värd" Kan jag inte bara få normalt? Som om alla vill iaf att jag ska få leva lite iaf. Just nu vill jag bara tillsammans med någon, se iögonen sen hänga mig själv. Bara framför alla så att alla kan se hur dåligt jag mår, hur jag igentligen känner. Snälla "P" ge mig en chans, jag kan visa att jag är den personen som kan ge allt för din skull som kommer förstå när du mår dåligt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar