skiten är skit

1 december!
och jag missade julkalendern!! Silket problem, man gör helt enkelt inte det! Haha ja men skolan idag var väl ganska dålig om man täker efter..mår helt enkelt inte bra när Amalia inte mår bra, så jag skolkade i en hel timme för att trösta henne! Jag är stolt det är tillomed Franskan..haha (a Men jaja! Sen efter skolan stack jag hem med Alexander..Vi var mest på Fg (fritidsgården) med Andy, Linn och Mex<3 Riktigt skoj :d snackade lite med Linn också..Jag vet ärligt talat inte varför men jag mår inte bra, eller jag vet varför..för man blir liksom inte bara det? Har varit det ganska länge nu.. JÄLVA SKIT.

förlåt att jag skriver svordommar eller ngt i den stilen..Haha men jag är sån och om ingen accepterar det, är det inte lönt att läsa vidare min blogg (; för jag är varken Kissie eller ngt emo. JAG ÄR EMILIA ENGVALL

Sen ska ni allt vilja veta det jag menar med det dära (;.. NOWAY! ska också ha hemligheter, det är bara så men på Söndag ska jag säga som det är. PÅ RIKTIGT, sen ska jag inte alls snacka mer om de. :)
nu ska jag lyssna på musik som min bästavän har laddar ner till mig & ska sörja eftersom att jag har det ganska lätt i mitt liv ändån..men inte med kärleken! Så fuck off love.



en bild, en pojke som tröstade mig ganska mycket idag..

Tack till Amalia och Linn som stöttade mig också riktigt mycket!
Vanessa också, älskar er alla!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar