svampbob (L)

3 december
ingen komentar hur dagen började för alla grät. Mest för att vi sörjde Peter...men men!
20 dagar kvar till julafton!! :d hell yes, längtar så mycket efter all god mat, alla presenter och all kärlek man får på julafton! Ja..men man får vänta! Idag i skolan så hade jag riktigt roligt med Amalia igen, hon förgyller verkligen mina dagar hahah! Vi satt i fönstern, blev kompis med vår fiende, sprang runt och skrek & Amalia snackade med "Svampbob" som jag kallar *** (a thihih, det kan jag faktiskt inte skriva här för ngn läser min blogg som inte bör veta de :d så fuck you! nej skoja..skit kul att du läser min blogg :) Imorgon vet jag inte hur jag gör..ska nog kolla på Ida sen ska jag till Alexander och passa hans små bröder som jag persoligen älskar! Så jälva söta båda två.. oooh :) sen på Söndag..vet inte om jag vågar men vi får se.. Ska kanske nog snart sova men jag orkar inte har igentligen Engelska läxa till imorgon men jag "råkade" glömma den i skolan..

hahah! men nu längtar jag tills imorgon för då får jag träffa "SVAMPBOB" whiiii ((((:
& det är helg! hahah

godnatt



awwwwwe bilden ;$$


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar