tack

♥ 2009

Årets tjej: vanessa
Årets kille: alexander eriksson
Årets idiot: svamp

Årets minne: sommaren
Årets dryck: smirnoff
Årets resa: danmark me daniel, utan att mamma vet ngt (h)

Årets konsert/spelning: -
Årets band: dead by april & hollywood undead
Årets låt: fuck it - eamon

Årets roligaste: när linn o jag gick t sörby haha
Årets tråkigaste: 7 december..
Årets hemskaste: slutet på mig o amalia.
Årets smärta: kärleken överhuvudtaget!

Årets 'spenderat mest pengar på': cigg, tyvärr..
Årets fylla: när jag sprang in -.-
Årets kompis: linn ohlsson ffs.
Årets nyfunna kompis: jennifer, vivi & louise jensen
Årets ovän: felicia :((

Årets 'kommer-alltid-minnas': 1 januari - 18 april, jag var riktigt lycklig.
Årets 'vill-helst-glömma': 18&19 april :(
Årets bild:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Linn skriver:

HAHHAHA HAHAHHA BILDEN XD

daniella skriver:

ahha jag snor din årets :D

den var bra alltså listn :D

hur är det med dig då ?

... skriver:

saknar den emilia på bilden

saknar tiden..

när vi va på brygget

hahahah när du va kär i carl :')

när han blatten kom in och ville veta vägen till rukki..

när vi klippte ditt hår

när jag och flicia kastade en tårta i ditt huvud på din födelsedag

när du blev tillsammans med alexander

när vi va i höllviken och träffade edii och jonte

och a, du fattar.. saknar allt dedär.

många fina minnen, med hon på bilden.

Patricia Appelgren skriver:

www.dudas.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar