världens bästa eftermiddag!

Var ju hemma hos Linn lite och vi tog det rätt chill, drack lite vin (hahah!) och spelade Uno & bara mööös riktigt mysigt. Sen stack vi ut och vi var lite med Axel, sen kom Padde och Hampus vi snackade lite och så sen gick de hem. Linn och jag gick också hem för jag skulle hämta min väska lite så. Jag gick sedan till "Peters hörna" för att vänta på Axel som lovade mig att vara på torget när jag kom ;(.. haha så vi gick tillsammans till Padde & Hampus. När vi hade frågat om Padde och Hampus kunde komma så skulle de äta så vi fick vänta haha. Men utanför så träffade vi Dojan! Vi snackade lite så och sen kom Padde och Hampus igen. Vi gick alla 4 (padde, jag, hampus och axel) till torget där vi träffade Axels pappa som fick damp och axel sprang iväg? hahah, ja så vi gick till Jonte som hade Vanessa där. Vi kollade mest på TV och chillade, riktigt mysigt tyckte jag (a haha! Jennifer kom en liten stund också. Vi kollade på Madaska hahah! Jag är Flodhästen (H) haha, fick åka hem rätt tidigt faktiskt :/ fick inte sova hos Jonte..skit samma!

Nästa helg ska jag vara i anderslöv och nästa vecka kommer inte vara desamma som innan..aja
nu ska jag äta popcorn och bara ta det lungt, tänka hur jag ska göra imorgon och sånt. Aja, vi ses!


Giraffen - Jennifer
Zebran - Hampus
Lejonet - Padde
Flodhästen - Emilia
Apan/tvättbjörnen - Affro
Den dumma pingvinen - Anton N
& den lilla söta pricken som inte är med - Vanessa

hahaha, fråga mig inte varför jag fick vara flodhästen ;(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar