e<3a

jag är stolt över min kille, jag är stolt att kalla han min. Jag blir glad över att höra hans namn, jag blir glad över att höra att vi är söta tsm. Jag vill inget hellre än att det ska vara han och jag föralltid, jag känner på mig att detta kommer hålla länge mycket länge, för vi har ngt som ingen annan kan förstå hur underbart det är att uppleva detta. Jag älskar han lika mycket som jag gjorde för 9 månader om inte mer nu när jag vet hur han igentligen är, hur kan regerar eller hur han skämtar. Jag saknar han så jälva mycket, men vi ses på måndag som vi alltid gör & jag vill bara ha honom ingen annan. You and me 4.ever bby, i do everything 4 u.


Gjorde pannkakor till mig & min syster, pappa ska också få..känns som om jag gör allt? Jag borde få mer pengar -.- ah, men jag ska nog bara sitta här eller göra ngt annat som att duscha. Så j**la härligt att duscha, love it.. ;)


även jag kan vara ego, men inte lika mycket som jag var innan! tack gode gud för de liksom (;


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar