förlåt för dålig uppdatering..

Tjena bloggen, förlåt för dålig uppdatering..har inte haft tid att blogga eller ens vara vid datan. Efter jag och linn gjorde omelett så frågade jonte, padde & dojan om vi kunde träffas. Så kunde inte Linn och jag gå till anderslöv så det blev att vi möttes i sörby ist. Haha, linn och jag gick till sörby i storm (a lite idiotiskt. men what ever, sen kom mamma och ida körande på vägen så vi blev körda en liten bit, sen fick vi syn på patrik och vi bah; MAMMA stanna bilden!! så gjorde hon det och vi skrek på patrik som cyklade med sin lilla cykel lite vinglingt eftersom att det blåste (a) haha, så jälva kul! Sen gick vi 3 till sörby's busshålls plats och mötte upp jonte & dojan.. haha så jälva kul hade vi där! Patrik och jag gick iväg för att snacka och kom fram till att vi skulle sova i min stuga och det gjorde vi för mamma är bättre än bäst! :) så vi blev körda av jontes mamma (snällt för jag pallade verkligen inte gå!!!) när vi kom hem till mig så var det ström av brott så vi kunde inte tända lampor eller ngt sånt xd haha lite komiskt men det gick för jag tog stiraienljus ;). Så umgicks vi och lite så men jonte följde padde till sörby och sen tog padde sin cykel efter som att padde inte mådde alls bra..men jonte kom hem till oss sen efter så ja.. sen fick jag panik efter som att jag inte fick luft och stack in till mamma så jag och linn somnade där inne och dojan och jonte där ute. Shiet vilken kväll! jag menar de, såhär jävla crazy har jag aldrig haft det  xd vaknade med linn idag och sen fixade vi oss. Jonte och dojan åkte hem kanske vid 12 och det gjorde linn och jag också, fast jag stack hem till alexander och var med han lite.. sen skulle han äta pizza eller ngt med sina förra grannar? så jag åkte hem med min mamma<3. Nu sitter jag här och mår inte alls bra, illa som jag mår och lite så -.- suck, skola imorgon och kommer verkligen inte att må bra imorgon, kommer må ILLA! fuck, haha skit samma, ska nu gå pch stänga av värmen i strugan och sen kommer bilder ;) puss haj <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar