godmorgon!

Linn och jag somnade inte alls sent som vi skulle igår kväll.. Somnade kanske 20 över 11.. haha, lite komiskt ;) Ska iaf bara vara inne idag, rengar och sånt skit :o Linn ska sova en natt till för att jag skulle igentligen vara med ida niehoff... men hon var sjuk igår och kunde inte vara idag. Lite synd hade bestämt upp detta sedan tisdagen.. men skit samma, krya på dig gumman!
Ha, linn och jag åt kebab som frukost ;) nyttigt och åt vi godis! :D Ska nog fixa mig och lite sånt, kan ju inte ha på mig alexandes tröja och mina hellokitty pjamas byxor även om jag är skit snygg i dom.. ;) ska sminka mig sen och sen ska linn och jag ta ego bilder som fan! Ensamma hemma vettu ;) sen ska vi nog också gå ut och göra ett expriment av min hårfön! Love it <3 Men ni får ha det så bra och ta hand om er och inte bli förkylda som jag har blivit nu... ); skit också min näsa rinner som fan! HATA det!



mycket härliga små söta nyvakna tjejer på bilden! hahaha ;)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar