härlig helg.. (;

hej allihopa (:
Sitter nu och lyssnar på muisk och skulle se om det gick med mobilen samtidigt liksom.. men nej -.- hah, ja skolan idag var väll lite blandat. På morgon hade jag bara hat, hat & ännu mer HAT men det gick snabbt över igen. Amalia, ida & jag flumma som fan hela dagen!! har haft riktigt kul med dom, men det har jag alltid? ;) men iaf så ska jag snart packa, sover hos ida ikv<3 har varit sjukt länge sedan vi umgicks ;s ett & ett halvft år sedan OMG rent utsagt! Men vi har bråkat ganska mycket och sånt... "/ jag hatar rykten och skit!! Never mind, ska packa nu eller ngt men ni får ha de så bra ;) puss!

& att min katt är världens puckade katt?


alla älskar torktummlare (;




haha omg, michelle hade rätt "harald" är knäpp ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar