& jag som hatar små barn ._.

okej, jag hade värdlens konstigaste dröm! Jag drömde att jag var gravid i 4 månaden och jag hade inte märkt det och trott att jag var så tjock? Men ju mer magrare jag blev desto större blev magen?..så jag gick till ann-zofie som var docktor? Ann-zofie är en av mina roligaste vänner jag har & jag fattar inte varför jag fick henne och vara så seriös! Haha, ja så jag skulle festa med patrik, <3älskling & linn för att få bort denna jälva bebisen men det gick dock inte.. för jag mådde bara skit och jag blev mer påverkad av minsta lilla. Så jag bestämmde mig och gå till ungedomsmottagningen som sa att jag hade tvillingar? HEMSKT tänkte jag liksom!!! Jag hade inte berättat detta för alexander så jag gjorde det, men ist för att säga det så visade jag ulltraljuder & han skrek som f***n! Så vi gav oss iväg och skulle handla små bebis kläder och sånt skit? ;s

Ja, det var min sjuka dröm som jag aldrig vill drömma om, vaknade av att jag höll händerna på magen. HELL NO!
iaf så hann jag duscha snabbt och sånt, sen sminkade jag mig och satte på mig kläder.. Fick bli ganska lätta idag för jag hinner inte mycket när jag ska duscha också. Men alexander följer med mig hem efter skolan tror jag. :) så vi hörs då!

Hur har eran dröm och vad har ni drömmt? (:

puss.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar