tss, skulle du ändra dig? ;)

För det första skrattar jag åt du skulle kunna ändra dig & ditt jälva egotripp, skulle inte kunna ändra dig en mm från ditt liv till ett mer bra liv? Sen skulle jag kunna spotta dig rätt i nyllet så sårad jag är av just dig. Men det är inte männskligt, så jag gör det bara i min drömm såklart! Att du skulle vara som alla andra är redan uteslutat, jag vet att alla andra är så f*cking bättre än just dig. Har en gång litat på dig & sagt att jag älskade dig jag ångrar inte det alls..men att jag skulle ge min kärlek & min tro till dig var ett av alla misstag i hela världen. Jag hatar inte dig, men det är inte lätt att älska dig med det du gör mot mig varje dag! Jag har tillomed raderat alla minnen med dig sedan långt tillbaka &  jag är stolt över det? ;) Du kommer inte ha många vänner eller mer i ditt liv om du dissar folk eller dissa dom som stog dig närmast? Jag och mån ga fler tycker personligen att du är självisk, egoistisk, wannabe, ful liten skit unge som tror att du är bättre än just alla. Hahaha, du kan få alla imot dig med bara ett ord; tjuv. Men samtidigt saknar jag den gammla vanliga vännen som jag älskade, som jag brydde mig om & som samtidigt brydde sig...om alla andra. Never jag säger en till hemlis eller webbar med dig på msn, du bara river, klöser & sliter i mitt inersta hjärta. Jag hoppas du är glad nu lilla skit. Jag hoppas att du inte mår piss inerst inne, men igentligen vill jag bara se dig lida.. så som jag gör nu.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar