7:a igen. . .

Suck kom i 7:a igen . . . vill fortsätta att gå i B det va bra tyckte jag, ville ju gå i denna klassen som vi gjorde. FAN! jävla sak. orh, ja ska gå med ngn annan nu, vet inte vem. Men orh skit samma. Sitter hos alexander nu, han spelar gh och jag sitter vid hans data för det ända jag vill nu är liksom bara slå ner rektorn :) hade engelska och jag hade inte gjort lläxan, men det gick ganska bra tror jag. Vanessa fick hjälpa mig med ett ord sen tjuvkollade jag på ett annat iord. (a hahaha, ja skit samma. Hade bild sista timmen, ganska mysigt att bara sitta och rita, särskilt med amalia, jasse och marre. En annan kompis till mig E - dissa oss totalt idag, IDA KOM TBX!!!!! saknade henne idag i skolan vafan. jaja, skoldagen har varit ganska bra, eller ja. Bra tycker synd om både ebba & niklas. sånt är livet liksom, det ända jag kan säga är att hon är inte bra, hon jag tänker på då. Emilia Engvall har slutat röka också ! (y. HELT & HÅLLET.

får väll berätta om igår också, finns inte så mycket att berätta mer än att alexander & jag bråkade hela dagen nästan? Var på teater också på morgonen sen efter var det som vanligt. Ett stort tack till amalia som tröstade mig när jag brast i gråt igår morse. . . ha, alla trodde det var om att alexander gjorde slut men nej ;) heh. 

Puss på er, tyvärr inga bilder för att alexander har ingen mobil USB sladd ;/.... 

din tviiillliiing <33 skriver:

nawe emilia tvilling!

jag hade sjukt hög feber i fredags

& jättemega förkyld! & idag den

6/9 så känns det som om jag har

en fucking stor boll i min hals!

jag mår skit! men jag hoppas jag

kommer till skolan. för jag har

tänkt på dig mke! & fitta ;o

nu måste vi byta klass igen.

fast jag går fortfarande i B.

asså jag hade det bäst denna veckan!

fiitititiititiii rekotor som inte kan

bestämmmmma sig. han ser jue att jag

har det bra i den klassen! AAAARHRHRHRRH! :o

men JAG ÄLSKAR DIG!

ERIKA EMILIA CAROLINE ENGHOFF

(L)

IDA MARIE SOFIA NIEVALL<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar