andréa i anderslöv ;)

Hade riktigt kul när Andréa var här i anderslöv! :)
skulle igentligen vakna 06.00 idag, men det gick inte så jag drog mig till 20 i 7, haha. Ja sen fixade jag mig och lite så en cyklade jag till anderslöv 20 i 8 en timme efter då och då var man hos Linn 8:a. Bra jobbat ;) skolan var skit kul med ida, emelie, amalia, maria & jasse :d haha, så mycket skratt & tårarar. Men det ända jag tänker på är nu minnena med en annan. . .  men skit samma, sen efter skolan så väntade alexander & jag på andréa, jag var så jävla nödig ska jag säga (a. hahaha, ja sen kom hon och vi var lite sen blev hon hämtad ganska tidigt men jag åkte också hem ganska tidigt, halv sju... när jag kom hem pluggade jag. No, engelska & Franska. Jag suger på franska och jag tycker mindre om de, men kan inte byta för man har eva (som jag har franska med) är min mentor. . . kan dock snacka med henne lite bättre om hur det blir men vi får de.. :) ska nog sova snart är riktigt trött efter en lång dag :) imorgon slutar jag inte fören 20 i 4:a -.- suck ska hem direkt efter och plugga satan på engelskan för den kan jag inte.. HAHA, inte franskan heller & den har jag tills imorgon (a. jaja, puss hej.



ida på matten.
ida; emilia vad gör du? ^o)
emilia; fottar.. tyst ;d

ida pekar att jag ska vända mig om & kolla
gör det & såklart står mats (matteläraren) bakom mig
och hjälper en annan, tur att han inte kolla mot mig.
emilia&ida; a.s.g!



i love you bby, and i miss us. <3



Andréa & jag, hon är så mycket sötare jag vet.
www.deija.blogg.se



sista bilden, har många kvar men behåller dom själv ;) haha, kanske en annan gång.

JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDER MEST AV ALLT!

din tviiillliiing <33 skriver:

gahgahahhahahahahahah!

vi bara asg och dååe tittade han

på oss! :)))))

nawe. jag älskar dig emilia <3 <3 <3 <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar