godmorgon bloggen

förlåt för dålig uppdatering igen, men sånt är livet. Haha, ja så idag så är dert Fredag!! Så jälva skönt, ska spela match ikv, 17.00 ska vi samlas. Så inget torg för min del ;) ganska skönt, slippa alla som tror massa saker och alla som bråkar (inklusivt mig & alex...förlåt för igår.) men annars är det sjukt på torget? Vi gör fucking samma saker, orka -.- tillomed jag som har precis kommit in i denna grejen har tröttnat på det. Nej ska nu allt fler ggr åka hem ist & göra mina läxor & sånt. För min bästavän vill det, eller ville? Jag vet inte, men ska iaf skärpa mig. Skriver fan av idas hela tiden. HEMSKT! Men whatever ;) emilia kan redan jue!

ja, puss på er alla glada små lusar :D



ida niehoff . <3 skriver:

det gör du ju inte om du menar mig!

där är verkligen tvärttom! :o<3

- jag älskar dig emilia <3 3 3 <3< 3 <3 <3 <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar