godmorgon typ

Vaknade ganska tidigt med Linn, kanske ungefär 9. Låg och drog mig och så, sen gick Linn och jag ner och bakade scones & en sockerkaka bara till oss! :d hha, ja sen gick vi upp här & lite så.. Hade rikigt trevligt igår får jag säga, ska lägga upp lite bilder också från igår. Var först i skolan sen åkte jag hem fixa mig sen cyklade jag hem till linn och gjorde lite saker.. Sen var det kalas för hennes mamma och vi gick lite med Autos,  sen cyklade vi till torget var inte där så länge för vi cyklade hem sedan. :)


Embla som spankade Linn & mig i röööven xd


Lilla Rivera, sjukt söta båda två.


Alla som var där ungefär.


hah, ser ganska sur ut men ändån ;*


GRATTIS ANNA! :D


Dom sötaste av som söta.


vi är så fina när vi springer :)


när linn & Autos sprang


sista bilden, datan har damp.. Men vi hörs sen mer ;) puss

Linda - ndaiL skriver:

vad görd u?

Victoria ♥ skriver:

sv: Tack för tipset men jag är redan medlem där :)

adam lagerström skriver:

sv: man får tacka !



http://adamlagerstrom.blogg.se

Johanna skriver:

Fin blogg :)

bella skriver:

sv: jag är redan medlem man tack iaf för tipset! :)

Fegiz skriver:

en fråga >< .. varför skriver du "ändå" ändåN " ?tkr det e konstigt du har gjort så på en massa inlägg, hahh :D ?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar