grattis linns mamma ;)

Har kommit hem från skolan lite så kollat på TV laddat upp för ikv ;) Ska snart duscha (igen för hade idrott) och fixa mig riktigt liksom. Sedan cykla och möta Emma & ge hennes pengar sen cykla till linn. Ska tvinga Linn att innan vi ska cykla hem vara med alexander lite (a. Fast hon kommer inte ge sig med ._. hon är sån tråkissssssssssssss, haha nej skämta hon är bäst ;) ja, men ska fixa mig nu puuuuusss :*

ellsie skriver:

fin blogg :D

Terese skriver:

Fin blogg :)

Allt bra?

emma skriver:

Hej :)

Jag är med i veckans blogg, jag är nummer två och det skulle

vara jättesnäll om du ville rösta på mig :)

Länken är : http://mikaelatallkvist.blogg.se/2009/september/finalisterna.html#comment

Tack på förhand :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar