hos linn

tja, sitter hos linn nu.. Hon typ tvingar mig och göra läxa men jag orkar inte! Min mentor fick damp på mig idag? Typ för att jag hade mensvärk och att jag hade ont i huvudet? Jälva idiot. . orh.. förlåt ja, vi kollade film hela förmiddagen  på luther - som handlade såklart om martin luther.. så jävla seg! Tycker synd om ida, nästan mobbning.. ja, men ska väl kolla igenom snabbt läxorna sen sticker vi ut tror jag. Puss

mmautildah skriver:

fin blogg:)

ida niehoff . <3 skriver:

tvilling , det är egentligen inget att tycka synd om! men tack för du bryr dig & vi får höras på lördadg kv , om jag kan prata eller på söndag ist , vi måste ses & när vi ses måste vi snackar ordentligt! det är två saker jag måste säga! ;(

jaja , det är inte om oss två :D

jag älsakr dig fruknasvärt mke!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar