imorgon är det 8 månader

Jag har min pojkvän och jag är så stolt att han är min,
jag älskar honom och jag säger tack för att han finns
För han är värdefull, ja som ädelstenar
det är han som gör mitt liv värt att leva
Vi har haft våra bråk och våra underbara stunder,
skulle du försvinna ur mitt liv så skulle jag gå under
Vid hans sida kommer jag alltid stanna kvar,
för han är den bästa pojkvännen man kan ha
Jag är inte världens bästa flickvän, jag vet det,
ibland så frågar jag mig själv " hur orkar han med mig ? "
Det går egentligen inte att beskriva denna glädljen,
att va tillsammand med den finaste i världen
Ja det är sant, han är allt man kan önska
om att älska honom var ett brott, då skulle jag få dödstraff
Jag älskar honom mest i livet, han är den bästa
på en skala ett till tio är han en elva
Hur kan man va så fin ?
Han är sagolik, när jag är med honom så är  jag i ett paradis
Vi har det bra, vi har en framtid
jag vill att det ska vara du&jag föralltid
Ja, det är så att han betyder mycket för mig
vill bara att han ska veta hur lycklig han gör mig

/ din emilia

mmautildah skriver:

fin blogg:)

Jessica skriver:

skitsöt blogg du har!

Var jätte gärna med i min frågestund som jag har på min blogg:) Skulle vara jätte snällt. Om det är något du vill att jag ska vara med på så säg till:)



Ha det bra!

Marcus skriver:

Starkt gjort att hålla ihop så länge :)..

Linda Andersson (: skriver:

vilken låt är det ur?;p<3

grattis!<3<3<3

ronak skriver:

så söt blogg ^^



kan du snälla ställa en fråga i våran frågestund? :D



(bläddra ner några inlägg så hittar du inlägget, ;) kommentera frågan/frågorna i det inlägget. :) )

ronak skriver:

så söt blogg ^^



kan du snälla ställa en fråga i våran frågestund? :D



(bläddra ner några inlägg så hittar du inlägget, ;) kommentera frågan/frågorna i det inlägget. :) )

Madde skriver:

Skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mig med att svara på frågan i mitt senaste inlägg som heter "Hjälp mig" :)



Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar