imorgon skolfoto...

haha, ja ni läste rätt ;) äntligen är det skolfoto!! & jag, ida och mamma shoppade kläder tills imorgon. :) Blev en tröja frpn gina & byxor.  Sen har det inte hänt så mycket idag förutom att alexander var över söt mot mig idag? SÅ JÄLVA underbar, han ringde mig i matsalen...;
Han; EMILIA var är du?
jag; i matsalen & äter?
Han; kan du komma ut?
jag; jag äter alex?
Han; men bara kom ut, snälla!
jag; men VARFÖR jag äter?! -.- (lite lätt irriterad.)
Han; jag vill se dig, jag har inte träffat dig på länge?!
jag; vi träffades imorse? ._. men visst jag kommer
Han; bla bla (ngt som jag inte hörde efter som jag klicka han^^)

haha, han är underbar ibland. :) jag har iaf bestämmt vad jag ska ge han i efterfödelsepresent ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar