min pappa är bäst i hela världen.

Ja, imorse berstämde pappa att jag skulle få en ny mobil idag! :d varför inte? Det tackar man inte nej till liksom ;) Så efter skolan stack jag och pappa till malmö, helt otroligt vi snackade om allt?! Hah, asså jag trodde inte att han skulle förstå men han gjorde det fan bra ;s så ja, vi tog varsin hambugare sen efter när vi hade köpt mobil. Riktigt gott asså! jag älskar min nya mobil, ska bara fråga amalia efter ett nytt smeknamn till den ;d hahah, jaja... bloggar kanske mer, nu ska jag snacka med <3jenny på msn så hejdå!



0702 ****** ;)




jjjjag ääälsakar ddddig mmest aaav allllt<333

din tviiillliiing <33 skriver:

ni är sjukt söta & jag älsakr dig emilia! §

jenny <3 skriver:

trevlig pratstund, du vet att jag alltid förstår.

jag älskar dig.<3

Sessan skriver:

haha, asså jag sitter och flabbar som fan åt se you later alligator, HAHAHAHAHAHAHA XD nu måste jag trycka på den HAHAHAHAHH

Melissa skriver:

Nej vad kul med en ny mobil :D

V E N D E L A skriver:

söt blogg ! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar