riktigt toppen helg!

Vaknade bredvid alexander idag, kanske vid halv 12 så gick upp och tog frukost. Väckte alex och vi snackade lite. Har varit med rebecca och ida idag lite så :d alltid lika kul med han, jag älskar dig alex. Sen vid 4a stack alex och jag hem till han och kolla ngn film, sökande sså sjukt läääskig :o jag hatar knark! och sånt. så jävla synd /; ja, sen åkte jag hem med mamma. Imorgon ska jag hem direkt för att ta hand om pappa eller ngt, han mår inte bra. . annars skulle jag ha en ny mobil nu?! :( buuuhu. jaja, så imorgon ska jag laga mat själv (y. kommer bli gött. . HAHA not. skit samma, ska nog ta hand om mig själv nu, snacka med <3amalia på msn. Har ont i halsen inte skönt :(..
puss hay (k)

rebecca & ida <3


miiiiiin alexander §


fint, mycket fint. . . . .  . . ... . . . . . .. . . . ...... . . .


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar