sopa?

Stack till skolan ganska tidigt, åkte med ida niehoff till skolan. Gick sedan med alexander till skolan, vilket var lite sorligt utan linn... kom tillbaka! Ist för att gå bakom konsum att göra ngt gick vi direkt till skolan, för jag har slutat med sånt ;) Jaja, skolan var helt okej! Var med Linnea hela dagen och emelie, hade riktigt kul på bilden. Åkte hem med bussen efter skolan, wihoooo första gången! :D Men iaf så åkte jag med felicia<3 men snackade lite med andré och MB, skit snackade dom (a. men ja åkte hem tog hand om pappa för han är sjuk. Sen satt jag här lite så, ska nog inte göra så mycket ska bara sitta och äta sen och få hjälp av bästavän. Mår verkligen inte bra, inte psykist eller bra alls liksom. Halsen, snuva, hosta? JAG HATAR HÖSTEN.



1. <3Sommar
2. Vintern
3. Våren
4. SIST - HÖSTEN!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar