svininfluensan!!!

Hej, asså det är helt otroligt! Har inte kunnat träna ett skit..mår piss & kan inte snacka normalt! orh.. ja skola idag sög som fan! Ingen rlig dag i skolan asså.. imorgon så kommer jag INTE till skolan så fuck er! Jag har kännt mig krossad helt världelös p.g.u av er. Oh detta är en historia. Allt är så fuckat, kompisar, famlijen, killen? hate it.  jag tror helt seriöst att jag har svininfluensan ;s

ja, men ska iaf sova eller..försöka:(
jag saknar min bästavän på något konstigt sätt, vill ha tillbaka tiderna. Vi får umgås mer? vi glider ifrån varandra ju mer jag är med andra, vill inte kan inte bara lämna dig sådär... jag älskar dig som alltid, jag kan göra allt för dig.


du är världens finaste.

Sessan skriver:

ja älskar dig mest av allt på jorden och nu förstöre du mitt smink för jag började gråta av det lilla din lilla slyna :( haha ! jag älskar dig och inget ska komma i mellan oss, INGET !<333333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar