the real krillebooi...

förlåt för mycket dålig uppdatering... men jag har haft mina tankar. Idag vaknade jag halv 7 som vanligt, gick upp och fixade mig direkt. hade min nya träja, mitt svarta gina linne & mina nya jeansläggjeans. :) Trodde det skulle vara snyggt på mig, men hade fel. ja, skit samma. Idag på hemkundskapen bakade ida & jag smuligäpplekaka, den var faktiskt god & jag åt som en häst. Hahah, jag lovar jag höll på att spy. . ..  Sen var det foto såklart -.- som vanligt har jag alltid otur och blir sämst på bilderna! Men, fotografen var bra.. Han berättade om krillebooi och hans hemska sannning. fyfan... ;( Ja inget jag tar upp här! Men iaf stack först hem med Linn efter skolan sen med alex <3 jag älskar dom.

Nu ska jag sova för det är lång dag i skolan idag, 15.40... jag gillar inte de :( sen är det idrott också & jag kan inte vara med!!!! Jag ska iaf ta med mig kläderna och sen får jag se hur det går, äsch ja skit samma. Hejdå!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar