7 april - onsdag

Godmorgon allihopa :)
hoppas ni sovit gott? Det har jag, fast bara det att jag skulle cykla in ti anderslöv vid 12..MEN jag fucking somnade -.- haha, jaja what ever. Nu ska jag snart till skolan om 1 timme ;) Det är onsdag & jag har slöjd idag & lite sånt. Imorgon är det idrott! :D På Lördag är det sån öppethus så vi ska gå en halv da' skolan.. Men vi får en extra ledig dag på måndag ;) hehe, men jag har tänkt på de :s assså vi brukar sluta typ vid 2-4 men om vi skulle sluta typ 14.05 eller 14.10 så borde vi få sluta vid 10 :D eller ja typ de...! ;) Nu ska jag fixa mig & sånt. Ska ha lockigt hår idag "ängla hår" som mitt ex kallade ^^ hihih, sen ska jag tillbaka till min lilla vanessa! som är förlovad med miiiiiig <3
haha vi har godisnappar till ringar -.-' haha :love:!

& puss på min allra bästavän, som verkligen visar att hon bryr sig fast än hon mår dåligt.
JAG ÄLSKAR DIG MEST!


& såklart tack till alla som läser min blogg ? :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar