blev inga bilder..

Nej jag är ganska besviken på mig själv att det inte blev några bilder alls. :| jaja, blev att jag träffa många olika! :) hade jätteroligt med Linn & Rebecca :D vi spelade kort & jag tycker verkligen om skipo (stavning:guestion:?) mer finns inte att berätta, kollade på Lejon Kungen 1 idag med mamma, pappa & ida. Mysigt med hela familjen! :) Nu ska jag sova för jag ska upp imorgon & ska be mamma koka gröt ti mig för att få mer näring när jag ska springa så mycket. Får hoppas på fint väder som idag :cool: så härligt väder! Rasse fick skit mycket färg :p haha iaf så ska jaf nu sova, puss haj !

& tack för att ida hansson hafr funnits där för mig. FUCK er säger vi bara.

MIN SUNESHINE. :love:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar