godmorgon! :)

Uppe tidigt för att min älskade pappa kom & väckte mig <3
iaf så ska jag kolla på jenny i kyrkan idag, Grönbys kyrka så jag har inte så jättelångt faktiskt :D hehe, ja sen direkt efter är det mat hemma hos henne och sånt. Ska övernatta hemma hos henne också. Extremt mysigt ! :love:

Igår efter skolan stack Linn och jag hem & käka så..Sen hämtade mamma oss & vi stack till malmö ;)
Linn & jag käpte lika dana klänningar & hon köpte halsband och sånt lite små skit :D men skit snyggt! Jag handlade hår färg eller ja, så jag har slingat mitt hår (a) syns inte så jätte mycket, men ändå bra ;) Så stack vi hem Linn och hennes mamma fixade mig riktigt mycket :D När Anna-Lena (linns mamma) gjorde mitt hår så gjorde linn franskmanikyr som jag har köpt, som man kan göra själv liksom, sen matade Anna-Lena mig :D haha, rikgit mysigt. Sen fixae Linn mitt hår & smink :D Hahah! Ja så vi stack ut på fritidsgården men där var inga roliga så vi gick ut till böös & dom. Var med dom sen stack vi hem. Mamma hämtade mig vid...jag vet inte. Haha, ja men nu ska jag fixa mig. Äta frukost & sånt skit. Puss.

jag älskar min katt. :D

Anonym skriver:

söt lilla Harald elr ja casper är <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar