haha töntar

LINN OCH LINDA KLART JAG KOMMER IHÅG ER ? :D
ville bara se om ni läste min blogg ;)
hehe, LINDA FYLLER ÅR PÅ SÖNDAG SAMMA DAG SOM amalia
& BÄSTAVÄN FYLLER ÅR DEN 30 april :D

skolan idag var ganska blandad, fick damp för att jag inte kommer ihåg..MEN mådde hyffsat bra tills jag skadade mitt pekfinger ;( synd om mig.. gick med bästavän & viktoria efter skolan & snackade. Sen stack jag till Bästavän. Hon klippte mig :D mohaha, har ingen bra bild..men ska fixa det till senare underkvällen.
TYCKER NI ATT JAG SKA KLIPPA LUGG?
jag vet inte om jag ska göra de..asså tänk om det blir fel & sånt skit? Ja, men komentera vad ni tycker.
Ska grilla med familjen nu, puss.



innan jag klippte mig....

linda andersson skriver:

LUGG !

kommer passa dig bra, o om det nu blir fel så växer det ju ut :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar