HATAR MIG SJÄLV :o

jag har en hemlig blogg som ingen annan får se ju, bara min bästavän..För det är extremt hemligt, jag skriver liksom allt i den. JA NU HAR EN I MIN KLASS HITTAT DEN. FAN !
okej, jag trodde att jag hade lösen på den. för jag trodde att jag hade gjort det men tydligen inte. -.- & den är världens lättaste liksom kungenluknarbajs.blogg.se eller .. asså FAN !

ja, nu ska jag fixa mig mer.Mamma kommer snart & ja  sen sticker jag till Anderslöv först & lämnar saker ti bästavän sen sticker jag till grönbys kyrka sen hem till jenny ;)
puss&kram

dadaa bajjs. skriver:

*BYTA HEATHER (Y) !

*lägg in fler bilder för annars blir din blogg tråkig(N) :/

*klipp lugg :P

*jag läser också din ''hemliga blogg'' jag bara hittade den :O...skoojjja !lol :P

*lägg ut låtar eller videos så blir din blogg ännu roligare ! :DDD.

*be nice not a motherfucking whife.. LOL :P ja e lololololololololololololoooolll !! (8) gaahha :P .

*tycker om att kolla på din outfit så vill se mer av det ;)))) !

*åhhåhh! jag kom på en sak....... kanske att du snackar in en video istället för att skriva så mkt för att man orkar inte läsa allllt ;oo.



men ooh' shiiet vad töntig ja är :P.... ha de braaaa XDXDXDXDXDXDDDD..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar