hejhopppps

ligger in my soffa!
så extemt härlig ;) min mormor är här! & gissa vad hon gör ? DAMSUGAR....eh ja. jaja, var i skolan idag & 7a har fått en ny tjej i klassen (alltså viii/jag ;) ) Sabina heter hon, jättesnäll! :D vi va hela dagen idag & ja, har väl inte gjort så mycket. Hah det första vi märkte var att vi hade lika dan tröja på oss ;) MAFFIGT !
Efter skolan stack jag hem & kollade tv satt vid datan och lite så. Sen hämtade mamma mig och körde in mig till fritidsgården & BÄNKARNA PÅ ANDERSLÖV! haha...isak mobbar mig ;) haha, ja sen hämtade mormor,mamma & ida mig. Nu är jag hemma och vi har ätit pizza eller dom gjorde.hihi. ;p jag är fett sugen på att cykla in till anderslöv eller var som helst :o asså fett sugen!! FAN att linn har skadat knät och inte får gå ut. ANNARS hade hon kunnat möta mig :D whiiie , ja nu ska jag göra ett SEXUELLT TEST för jag är sååååå sexfixerad (?) :rolleyes:

pussss :love:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar