hello

Hemma från skolan nu då, tog bussen hem som jag hade planerat ;) Underbart att komma hem ibland..Men kvart över 4:a sticker jag till Anderslöv igen, haha! Ska vara där ganska länge idag har jag bestämt. Ska bara höra med mamma också.

Jo skolan hur gick den?
- blandad, ena minuten var jag jätteglad & sen ena minuten var jag gråtfärdig..Sista timmen på matten orkade jag inte hålla in dom, så jag fick gå ut & tvinga ida skolka med mig i typ 10-15 minuter :rolleyes: men men, annars gick det ganska bra tyckte jag ;) Anton & Måns är så jälva roliga ! :D haha gör verkligen min dag bra. HAHA!
Är snart färdig med mitt bord på träslöjden om någon vill veta ;)

& det med att jag inte skulle r*k* det gick som det gick..jag mådde dåligt & FAN ja, allt möjligt. Så imorgon är det skogen med dålig kondition med Axel :D Ska bli roligt att springa med honom, för han är duktig & håller ungefär mitt tempo också, perfekt! ;)

Ska ta många bilder idag förresten på många folk ;) så lägger säkert upp några senare ikväll när jag ska sova!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar