i skolan !

Förlåt för att jag inte är så jätte duktig på att skriva i min blogg, haha.
I skolan nu då, linn sov hos mig inatt. Jag tog bussen vid 20 över 7 för jag hade inte lust att kolla på tff matchen alls. förlåt vanessa...ja, så jag stack hem till anderslöv och var där till 9o typ. När jag väntade på bussen så träffade jag mini, någon liten kille, andy (en i trelleborg) & joel. Vi snackade och så. Sen tog jag bussen och åt pizza med linn & jonte :D på fritidsgården.
jag vaknade vid halv 7 och linn 7. Ändån hinner hon före mig ... :bigeyes: YEYE WHAT EVVVVVA

nu har jag svenska sen ska jag ha lunch. ja, skriver mer sen antar jag efter som att jag ska hem efter skolan. Sen ska jag cykla in till anderslöv för jag mår inte bra över min vikt. Puss.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar