i skolan

Jag har egentligen No nu men jag skulle bara kolla min bilddagbok & jag fick det av min lärare så jag skolar INTE.
Mår kanske inte så jättebra, är ganska nere för allr som har hänt. :(

EXEMPELVIS:
* vissa personer som bara måste hålla på att lägga till de komentarer jag HATAR.
* läget hemma tar på mig som fan..
* den jag måste vara för att passa in.
& "the love" skiter oftast i hur jag mår eller har det hemma, skolan eller i hjärtat om man ska säga så. Men helt seriöst så måste jag tänka på mig ibland & nu när jag inte har någon att snacka med finns det inte mycket att göra i denna sitationen som jag är i nu. Jag ska iaf börja om helt & hållet..IGEN tänker ni kanske , men ja? jag måste för vissa som jag verkligen bryr mig om..accepterar inte hur jag var, är eller kunde vara. Så jag ska testa mig in i en annan livsstil.

över till något som gör mig glad är att mamma och jag kanske ska shoppa lite på onsdag för att pappas jobb är bra! ;) Ska kanske till gabelljung denna helgen? Men jag vet inte om det blir. Vi får se! imorgon ska jag till angelika <3 puss


en som går i väståkra.. skriver:

Tja, ska du typ inte byta heather så de blir lite ballare :D ? haha, men bestämmer ju du.



och sen rök inte , uue


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar